2004-10-05 01:05:59Dorothy

女仔做主動?

時間真係過得好快
咁快就10月啦
上學的生活還未適應

參加左好多活動呀
星期日跟旅學會左東平洲
個海好鬼靚
圍住個洲行,一d都唔辛苦
d風好大好舒服
旅程途中,我極力向自己組員推介靜茹的音樂呀
不過8個組員裡面,得兩個知道靜茹係邊個咋,仲淨係聽過個名咋...

我要努力
o係香港推廣靜茹的音樂~~

近日都有睇到d網上同雜誌討論"女仔應唔應該做主動"
以前我會覺得女仔主動冇所謂
但係我而家覺得女仔唔可以做主動
因為唔可以咁核突
唔可以俾個男生知道自己好鍾意佢
女仔要懶係野
玩暗示就得
haha

東平洲之旅期間
有個叫Wyman的男生成日走過黎撩我傾計
仲問埋我個icq tim
haha
我要晒命