2005-04-05 19:30:03Dor Dor

5-4-2004

一連五日假期咁就過左喇, 都係做功課, 出街, 做part-time咁過, 前幾晚同小學同學食飯, 之後影相, 好開心, 好難得可以咁relax. 尋日去睇哈2移動城堡, 套戲都唔錯.

我覺得自己大食左, 好快就會餓. 其實我番左香港之後係重左ga….. 總之而家就成日都好大食啦. 不過我唔想刻意要自己細食番. 因為有時唔開心個時, 仲要抑壓自己食慾真係好慘ga, 同埋我覺得見到賣相靚的食物, 個人都會開心番

今日番poly傾功課, 份proposal真係好煩呀, 跟住個partner 有d事, 我都覺得佢冇咩心機傾, 其實我覺得佢個問題唔係好大件事, 希望佢可以take it easy 啦

之後去左行街, 條街好多人, 真係好唔鐘意, 我諗如果將來份工要番公眾假我都唔會太介意, 咁樣o係weekdays 放假都唔會咁多人行街

今日o係disney 鋪見到好多winnie the pooh 呀..原來disney 真係有pooh 仔ga.
Cute~~