2005-03-31 00:08:20Dor Dor

31-3-2005

呢個week好似有d忙, 不過做埋今日的作文就忙完喇, 可以休息下. 之後有5日假期, 我覺得成個sem不斷放假, 有d蝕學費 >!<. 而且有一科真係學唔到野, 個先生好hae, 成班都hae.

今個weekend約d friend 見面 ^^ 哈, 呢個禮拜五同d 同學去車公廟, 我o係香港住左咁耐都未去過, 佢地話去’睇相’. 哈~其實我以前都o係廟街試過. 都唔係太記得個’大師’講我d咩喇, 大概d general o既野gua. 不過唔好盡信lo我覺得, 費事令自己亂諗野啦. 之後星期六同中學同學dinner, 希望今次係個happy dinner 啦 . 有時諗番中學o個時, 發生o既事真係幾搞笑. 雖然冇大學咁多姿多彩, 但係簡單, 日日都過得好開心.

哈~~呢排停左搵工, 唔知點解, 冇左個衝勁tim, 懶番~~. 而家想報PGDP , 想遲D先O係香港搵工. 我都唔知自己想點, 好似冇一個好肯定的去向. ><