2005-03-06 17:15:38Dor Dor

Interview

今日去in CX, 好多好多人, 我8點幾去個陣已經打左幾個蛇餅, 好似排隊買飛咁. 聽左talk之後做arm reach measurement. 我個時好驚唔pass 呀, 因為我o係home試係過唔到ga. 如果唔pass就要即刻走, 即係一句說話都冇講過. 好彩我pass 左..
之後就communication check, 起初都唔驚ga. 只不過個氣氛, d人打扮真係會令係好緊張, 同埋d人好戰鬥格feel, o係gp discussion d人搶住講野.

最後我係fail左, 我剩係pass左arm reach 同communication check, 但係可以攞個經驗呀. 今次個interview好多人都係之前in過幾次, 超有恆心呀. 我覺得今次的interview可以令自己有信心d, 之後的都唔會咁緊張 ^^