2004-11-01 15:37:37多加

Resign

十一月又開始,工作上依然沈悶,
但心裡面盼望著這兩過月快點過去......

可能當真係唔做呢份工時,唔知會點樣,
而我憂慮比唔倒錢屋企或者自己唔夠錢駛的情況會出現,
但"走"係宜家我覺得對自己做好既安排,
因為如果唔走留係到做,我諗我會返工返得好灰;

當決定左會辭工時,就開始諗下自己幾時開始要積極d搵工,
但講到搵工,又會諗究竟係咪又搵返宜家做緊既野呢?
或是搵下一d自己更喜歡的工作?
但最終其實我都唔知我喜歡乜野的工作,

由細到大,我都無乜野我係特別想做或特別鐘意,
所以每每叫我去揀既時候,我都會話無乜所謂,
有時,我會覺得唔無叫我去揀你安排晒比我就最好啦~
但當人越大要選擇既野就越多,
所以當遇到要選擇時我都會矛盾一番,
呢個過度期有時會令我有種納悶既感覺,
諗下諗下又會諗埋左一邊;

但其實知道咁樣完全解決唔倒自己心裡面的疑問,
可能只係因為想抽離一下現實,
而讓自己心情得已舒發。