2004-09-22 17:34:02多加

MRP

公司果個煩人MRP終於都唔駛大改喇~
之前真係唔知點樣Get Requirement,
可以大改成咁樣...

聽已走的同事TEMP講,老細係佢d舊同事面前話我地好唔得,
呢頭同佢做到死下死下,
果頭佢又唔滿意我地的表現,
雖然今次MRP真係攪到一鑊泡咁,
但原因係咪真係完全我地做得唔好呢?
定係話身為老細的都無理過兩個做野唔咪好耐的小小員工,
由佢地去做晒所有既野呢?
真係唔咪好知道...

其實係一個小小的工司裡真係學倒好多唔同既野,
因為你乜都要攪,乜都要理,
無論同User開會、Design個System、Develop個System、
起manual、起doc、traning、
已至每一個關於system的問題email都會有你份,
但公司真係做野既人(唔包老細)又只得兩個,
所以想唔學倒野都難,

雖然學既野多,
可惜老細唔欣賞所做既野,
所以都無乜留戀工司既心;

並肩作戰同事S離緊10月中就會走,
雖然有d唔捨得,但好開心有人逃走成功!
佢走左之後無人同我玩liu~
所以我都要盡快逃離呢到;

係忙碌既日子裡(趕Project、上堂、練歌、練FLUTE),
抽唔倒時間陪男友欣,
抽唔倒時間參與教會活,
更抽唔倒時間朋友玩,

可能可以的話真係唔無攪到自己d時間咁FULL,
另外,近排發覺原來自己有d缺點,
自己係一路都無留意到。