2004-07-23 12:04:24多加

多弁鉭穭W弁

這兩天在公司裡非常得閒,
因為手頭上的那個function已經完成,
但又無新野做,
(我諗要等到呢個function正式上左我地先至有新野做)

琴日同事s好似有新發現咁講比我聽終於諗到有乜好做,
就係起埋個function既user manual,
所以我地就將呢樣野拖長佢離做,
等d時間好過d(但都拖唔倒幾耐 >.<);

其實一時多野做到趕頭趕命又上晒大陸咁,>.<
一時又得閒到好似宜家咁,
個心理好容易唔平衡 一.一"

另外,之前因為同事s問我有冇好的webhosting,
我就將一個fd之前send比我一個webhosting 的website send比佢,
其實之前都知佢support好多野,
同埋email capacity好大,
但係一路都無理佢,
直至同事s呢兩日研究佢點用時,
先發覺佢真係好多functions,

如果唔咪同事s研究,
可能我都未必會埋佢,
因為佢多functions,所以佢自然比較難control d setting,
但講真佢真係好多functions,
可以將Webpage,Gallary,Forum,Blog,Email放晒係一度,

Functions list:
1 GB e-mail account
250 MB of space to upload pictures in the Spymac Gallery
100 MB free space on Spymac Hosting with WebDAV access
Free iCal Hosting (both public and private)
Access to the Spymac Forums and Shoutbox
Your very own Spymac Blog
Access to the Spymac Auctions
The ability to create your very own personal Gallery and Forum

同埋,同事s發現原來Blog即係weblog,係網上日記咁解,
之前係一dIT人用來交流心得的地方,
現演變成個人網上日記;
(唔講都唔知ar~)

另外,今日再返學,
先睇返原來我星期二去ATM拎錢果個係匯豐而唔咪恒生,
(因為我星期二禁錢但唔記得拎錢走,
所以去左匯豐銀行填表睇下佢有冇食返入部機到,而可以拎返)
哎呀~又要再去填過~~~

--------------------------------------------------------

對於難得的友誼,我會不斷支持,
見唔見到我身後有火ar~~~