2009-09-09 22:07:33彤____**

說心事

其實我覺得自己真係好白癡
見到好朋友唔開心
打電話MSN傾下幾句
佢地會講俾我知發生咩事
佢地點解唔開心
我很開心
因為他們願意跟我講
相反的
當自己唔開心時
真的好想搵個人講
但真係搵唔落
怕影響別人
阻住人
令人擔心自己

最後我的唔開心
又自然的放棄了跟別人講的心

最近有朋友說我不肯對他說心事
也許不是不肯
而且那些不開心的事已經過去
那個很想有人跟我分擔不開心的心情的那個時刻
已經過去
而且那些唔開心雖然仍在心中
但自己的心情早起變好了
所以並不是我不想說
而是都過去了
還提來幹嘛

最近連續兩天的
被兩個朋友說我要求太高了
哈哈
其實真的不是太高
只是怕選錯
只是怕是一刻的喜歡
而需要時間來肯定
只是怕應承對方的做不好
令對方失望
只是怕對對旁不夠好

我只是需要一個基督徒愛家庭愛老人家
對我好 不太帥 比我大的男孩子吧

上一篇:忘記了

下一篇:再次卻步了嗎