2005-09-28 16:28:05大白兔的鄰居

可憐呀...

bb呀....好慘呀,昨日見到你陪住你成日本來好開心ga!!
但頭sin同阿娘講msn比佢鬧爆左呀!!
我知我個人懶...但係我真係唔係想唔搵野做架!!
而係我真係好多工課呀!! 我係唔係唔夠努力呀??
我係咪唔乖呀?? 我好想打電話同你講,但又知道打比你....
又如何呢?? 所以我冇打到呀...唔好煩親你ma!!

哎呀...唔理啦...我想你開心呀...
你開唔開心呀?? 笑下啦...我既事我一定可以搞得掂呀!!
唔知我同你既事,我會唔會都可以咁有信心呢!?!?
哈哈哈...努力令自己變得更professional...^^

錫住你呀>3<
會過去的...