2020-10-04 14:29:40DJ

ABAO阿爆 ~ 壞鞋子舞蹈劇場

得獎,實至名歸 ! ^0^

作詞:排灣美聲阿爆、王秋蘭(愛靜)

作曲:阿爆、DIZPARITY

歌詞

To all of my... yeah (獻給我的… 耶)

maljimalji, masalu angata (真的很感謝每一位)
tua napapunasi, temulu tjanuaken (完整我生命和教導我的人)
maljimalji, masalu angata (真的很感謝每一位)
tua na pakiumalj, kiljivak tjanuaken (改變我和疼愛我的人)

tua napapumanguaqan tjanuaken (那些給我美好機會的人)
tua napapulevan tjanuaken (那些讓我快樂的人)
tua napapupicul,nazemenger tjanuaken (那些添加我力量、讚美欣賞我的人)

To all of my angels (我的天使們)
I wanna say thank you (我想對你們說謝謝)
I wanna say thank you,thank you,thank you
(我想要對你們說謝謝 謝謝 謝謝)

maljimalji, masalu (謝謝 謝謝)

========================================

   

*創作:排灣美聲阿爆+壞鞋子舞蹈劇場編舞林宜瑾+臺灣手語教母丁立芬

*狠主流多媒體

*歌詞:

inika sun napacun tjanuaken (即便你從不曾聽聞於我)
ljakua a ku varung i tjanusun (但我的信念與你同在)
langedau..langedau..(聽著吧… 聽著吧…)

lemangeda sun tua ku kai (你聽著我的聲音)
kiljavaravaran aken tjanusun (我都不停地在對你說話呢)
langedau...(聽著吧…)

langedau..pacuni..langdau..(聽著吧… 專注地… 聽著吧…)

inika sun napacun tjanuaken (即便你從不曾聽聞於我)

ljakua a ku varung i tjanusun (但我的信念與你同在)
langedau..langedau..(聽著吧… 聽著吧…)

kiljavaravaran aken tjanusun (我都不停地在對你說話)
lemangedan sun tua ku kai (如今你總算聽聞了我)
langedau..langedau..(聽著吧 聽著吧)

《排灣族古謠sinacealjan》
azua tja kinakaian (我們的話 自然而然)
bulay aravac aia (說起來是多麼美)
azua tja kinakaian (我們的話 習以為常)
bulay aravac aia (說起來是多麼美)

   

*

*

*