2007-06-16 23:37:14╭。JEANNE。╮

在馬鞍山幫手第二天

我要發洩!!!!!!!!!!

好激氣,我知做CSA有好多氣要受,不過呢件事真係好谷氣。



話說臨收工,有一團人買電話(是一家人的),價值二千多元

喂呀,要指定牌子同型號先有贈品送....讀多D書識多D字啦!!!

華仔(少爺占)已經送了溜冰劵給他們,不知足之餘又死纏爛打地詐敲贈品>^<

好啦,華仔都幫你們班乞兒求送多兩條電話繩

在櫃台擾攘良久,也罷了....



最最最最令我發忟同谷氣就是打單那時

DBS分期的咭機突然接線不通,好了不通便轉打電話取授權號碼

其實我在電話也等了好一段時間才有人接聽的!!



來到令我激爆環節,打單時一名死三八加把三八咀說

〝分期都咁慢,等o左好耐啦,快D啦〞

〝call了的士o架,你快D啦〞

催催催,食o左屎呀你?╭∩╮_(︶︿︶)_╭∩╮

死三八你的眼睛視力如果不健全請你看眼科!!我不是很忙碌替你打單嗎?

真的想快,倒不如一次過現金付款,這樣不會阻大家時間!!

旁邊另一女子也替我說話,說不要催我,已經一大團人圍住了...



打完單即刻走開同阿倫講三八的事,之後勁啤住個女人,一團人離開時我已經大大聲話

〝買個二千幾蚊野又要送呢樣又要送個樣,送埋間鋪畀你吖〞

抽獎劵希望你無得中,用招財貓電話繩用到你錢財盡失,去MBX溜冰就損手爛腳!!

開口中o架我...咀咒死你囉...你咁●街



今日第二日在馬鞍山幫忙ROADSHOW,一早我們在曬太陽

而且人客不太多,又沒有DO單開。

但不同時段總有一群人潮擠滿了CSA,在只有一台電腦等開單時我們都會幫著替客人取抽獎劵,分工合作是也。



今天除了那堆乞兒客外所有事都很稱心如意^^

放工時可以坐吳生車返荃灣,真的好開心,可以在十二點前回到家!!

整個六月我都嚴重缺乏睡眠

六月尾MBX有ROADSHOW希望不是真的!!!



好想大昏迷呀。以及發洩完畢,YEAH~~~

心情舒暢了很多也平復了不少。

不要催我[[禁]]
uni 2007-06-17 02:35:13

抽獎劵希望你無得中,用招財貓電話繩用到你錢財盡失,去MBX溜冰就損手爛腳!!
好一個佳句~

版主回應
YEAH~~~
多謝!!!因為真係好激嘛....
畀你都會咁,你又作句鬧豬兜PONG可能心情會好D。
2007-06-18 01:46:38