2007-01-26 04:11:40╭。JEANNE。╮

婚紗小天使,美少女戰士真人版 打邊爐

而家受淇淇感染都有在看《婚紗小天使》雖然有看過,重播也不止一次

奈何我對結局還是唔清唔楚,一點印象也沒有。

記得自己當時很喜歡洋介的,很有型^^後來因為擁有惡魔的血統而變成惡魔,但一直都不知道最後是生是死?另外他跟桃子又會發展成怎樣?

惡魔與天使,究竟誰負誰勝還是兩者都可以共存?

對我來說都是謎嘛。所以我要找答案唷!!!



《美少女戰士真人版》在好奇的情況下便下了一集來看

變身方面和卡通有不同,例如動作和台詞之類…變身鏡盒也不一樣!!

服裝造型真的超像,頭髮顏色,鞋子,總之都跟得好足,自己也很想可以穿著一次^^

美少女戰士,真令人懷念呢~~~

可惜的是我只找到第一至三集>.<
買了一些需要的東西,出糧之後就要諗下筆錢點用?

頭痛>.<



今日見到小學同學楊子成,大家都認得大家真係可喜可賀,彼此交換了電話。

好想知小學個陣自己有幾高?因為那時的楊同學比我高許多,現在好像高他半個頭。

難怪他說我變了許多!!



放工去萬寧買京都念慈菴貝枇杷膏畀老公仔,聽日帶畀佢^^

嘻嘻=]

今次終於都可以一齊打邊爐啦,原本淇淇話同我一齊走不過你自己返屋企先。

對話期間異常煩躁,我係咁樣o架嘛!!

係紫荊打邊爐,真係好抵呀,食到好飽,而且又到笑到飽XDD

其實我都好想老公仔可以同班fd有講有笑,可能要段時間適應先得。

所以我羨慕美賢男朋友呀!!



多謝KaKa支千葉豆漿,好好味^^

另外我可以實現涼慶龍這個名。所以大家羨慕我吖*v*