2007-01-04 00:47:35╭。JEANNE。╮

2007年1月3日 特別日子

我大個女啦^^

粉晶心最厲害,我開始拍拖了

多謝Agnes!!!



今日約o左小小兩點半出旺角揾米高傾基金,傾完之後去揾Yuki都傾o左好耐。

Yuki同我講有朋友做LV想請人,問我有無興趣?

個月薪好吸引!!不過真係要考慮下先,點都係想揾文員。

約了Kevin信和等,再同小小一齊去買w-inds. tour 2006!!



係銀座買o左兩個sugar bunnies鑰匙套,而且有sugar bunnies扭蛋機XDD

我扭中shirousa呀!!!周圍行,因為太耐無行旺角的樣子。

行去朗豪坊,大家都想睇戲,咁岩有《俠影魔龍》一齊睇嚕^^

大家都有一齊o既共識,所以就拍拖...(紅面)

好緊張,好暈@﹏@##

最後送我返屋企都有Goodbye kiss。



我已經將喜訊四周發放。好開心呀,聽到個消息有好多人都替我開心!!

其實個月老係AgnesXDD如果之前唔係問返佢公司電話我應該都唔會聯絡佢囉~~

真係好多謝你個粉晶心。厲害到不得之了。。。



有問Agnes LV個份點樣??佢叫我見下都無壞,又唔係一定請....

同埋做sale都可以轉返做文員。

上一篇:回顧零六年

下一篇:我想快D轉做文員