2006-08-14 04:12:37╭。JEANNE。╮

2006年8月6日 星期日

返四點,人很多人很多人很多,超擠迫超擠迫超擠迫。

不過幸好只是在這個黃金時段。

其餘時間回復平日的模樣^^



氣氛甚為凝重...Edmond喪父,心情不太好嘛!!!

大家都生生性性咁。

Bella開始她的兩星期大假,すてき

同Fanny討論「大肚」時應該做和不應該做的事...

懷孕期間吃兩個田螺,生下的小孩會大眼。絕對只能吃兩個



阿董無啦啦要同我「斷背」!?唔制>_<

先唔會同個癲o既一齊呀!!!

係咪咁話喇~~~



我戴o左條粉晶咁耐都未啟動,加上董潔沂經常有意無意地觸摸它!!!

仲話我做咩戴??我同佢講我D fd唔會摸到囉!!!!

呀。離題......

上o左個有關水晶的網呀。http://168crystal.com/

我這個半知半解對水晶有興趣絕對是喜訊(*≧3≦*)



好想買...

漁夫帽

agnes b的三用袋(黑色)



日版寫真好像是純圖像$300

中文版是25日推出

點算???

涼平在寫真出現的不是鬚渣,而是鬍子...NTO跪