2006-06-30 22:24:34╭。JEANNE。╮

被上天眷顧起來

哈哈哈

明天開始不再是雙失又不會是隱蔽青年啦!!!!

那間唱片鋪聘用了我 多謝

總會有在黑暗中照明的光。

工作時間 下午一點至十時 兼職 時薪$30



今日上了嘉欣的家幫她化妝 我自己覺得不錯,尤其是雙眼XDD

把睫毛弄得有濃密到。

不過,她的弟(三年級生)說我把他的姐化了個黑眼圈出來。

超傷心的說!!!應該是遮得不夠好吧



回到家 電話響起 唱片鋪打來話請我

但時間要稍後才能告知

等了好一回(其實當時係好想同所有人講我有野做啦,不過又唔知係咪真係)

終於都等到黃生打o黎同我講聽日可以返工

我要加油呀!!!不過應該都無問題呢??



可以打電話畀Agnes,無錯我打畀你啦!!!

好掛住你o架~~~好開心你又睇我日記XDD

聽日返工一定會將發生D野打係度。



其實尋日同我妹嗌交,俾佢話廢人

真係吹脹!!!只不過係休息o左兩個禮拜。

你要對你講過的說話負責,我很會記仇的!!!

上一篇:如果

下一篇:七月的第一天新的開始