2006-06-11 03:41:37╭。JEANNE。╮

終於都 與永康街九號 說再見

2006年6月10日 星期六
最後一天 請了令令同事同劉小姐食早餐

繼續完成那些PO filing

filing完之後又無得早走,係度唔知做咩...無無聊聊咁!!!我有D覺得自己似隱形人=口=|||



有史以來1:04放工,和同事說”我走啦...拜拜”D眼淚又差D流出o黎....

好彩令令同事今日上o左大陸攞貸,唔係我一定喊到死。

樣衰啦~~~落到樓下先唔記得攞遮= =又要上返去....

之後一路同儷人傾電話傾到落車。



約o左家駒去水道橋食飯。同大過自己的前輩傾計一定會學到工作上的事。

又多個fd去日本啦~~~不過自己都八月去啦!!!唔洗羨慕喎。



之後去o左睇《凶兆》,可能我真係受唔到呢D突如其來的聲音

所以就嗌o左出o黎,畀人話係我嚇親佢。

成套戲D恐怖核突刺激我差唔多都掩眼帶過的(掩右眼).....不過套戲真係幾好睇o架!!!

是圍繞著聖經裡啓示錄所發生的預言,從前宗教堂也有聽過世界末日之時便是耶穌回來審判世人的罪。(不知有沒有說錯)

套戲睇完都明發生咩事!!!!鬼魅山房我到而家都唔係好明囉@.@?

唔明個女人同佢個女點解會去o左另一個佢老公睇佢唔到o既地方??

但凶兆就好易明。



睇完之後就行去潮特等儷人同KaKa.....儷人買o左對”魔術黑色”$138

我都好想買呀!!!!

行街影大頭貼***

今日轉o左3G視象啦~~~1200分鐘先$88....正!!!!

去sasa買了假甲同眉粉同眉筆。

返荃灣食飯.....今日好似塞o左儷人好多次咁o既~~~~

見到阿曦。



[[[**星期三約了thy,拜託了!!!!

[[[**今日餐飯要多謝家駒,佢話而家無野做儲o黎去日本用XDD

下次要請佢睇戲呢!!!!一定不會看鬼片的!!!!唔想嚇死人XPP