2006-04-03 23:23:57╭。JEANNE。╮

我今日著錯衫>>>>後果是熱死= =

四月的第一個生日朋友是嘉儀仔

之後都陸續有來XDD””

差不多整個月都是有人生日!!!!!



小小第一天上班,我第一天也是要在門口等= =””

要加油啦!!!!



熱死了***還穿冷衫??搞什麼狀況的啦??

LUNCH去了香工買了一件比現在好的衫更換。AGNES同KAT幫我度身,有兩位大姐姐真的好。

不過還是熱熱。



因為昨晚差不三時訐才上床

今日好眼訓。係廁所偷懶XPP嗑o左陣.....但我聽到有小朋友唱歌”我~~~們”

係自己個腦諗的。好得意呀!!!!



約了波子去MK看有沒有港初,不過明天才推出。

明天又可以見波子啦!!!好多計傾呀~~~

後日紅假,開心到跳舞。

係兆萬畀人”攝”.....又唔係唔識我,做咩唔叫我呢??

搞到好奇怪!!!!不過可以親口同嘉儀講生日快樂真係開心啦***



同波子傾o左好多野....聽日又可以傾啦!!!

我記得AYU首歌啦,今日睇到有聖誕老人的那個....是no way to say”

返TW去拎衫....多謝儷人同儷人的家姐....D衫加埋都過千有多。

同埋好令令呀。