2006-03-07 23:26:28╭。JEANNE。╮

雨過天晴了,還w-inds.一個清白

豐華唱片對蘋果日報的報導作出澄清

有關於蘋果日報今天的新聞報導,其實那些都是未經證實甚至是假設性的傳聞消息。請大家可以不用太介意。因為w-inds.今年的行程到年底都已經排滿了,也沒有解散的決定,新專輯名稱定為「THANKS」也只是因為成軍五週年,想要表示w-inds.對一直支持他們歌迷以及工作人員的感謝之意而已,並沒有其他的含意。請大家告訴大家。

轉載於豐華唱片




看到豐華對此所出回應,真的替w-inds.和各位歌迷鬆口氣。

昨晚大家還杞人憂天,擔心得茶飯不思......完全有種想炸o左apple的衝動!!!!(手執手榴彈)

就憑這種報章可以把w-inds.打跨未免太可笑了。

VF果然對w-inds.寵愛有加^^不然怎會為w-inds.作出聲明呢??嘰嘰***



今日在公司看到這個喜訊後,隨即便伏枱大笑。最衰唔可以大叫啦.....唔係一早做o左!!!!!!可能會仲highXDDD”””

下午***去完大南街就去荃灣攞膠石。

返荔枝角塞車,搞到我要係美孚落車,行o左成段路....好啦~~~一定瘦!!!!



放工打電話畀儷人,你知唔知我好耐無聽你把聲啦???

我好耐都無咁大聲講野。我知點解我咁耐都唔病啦~~~~

因為我無喉嚨痛....我無喉嚨痛因為我無大聲講野....以前返學講野講到好似鬧交咁,無病就有鬼囉!!!!!!

而家講電話斯文到完全唔係我把聲=O=|||



之後去睇鞋,D鞋真係好多好令,但我部903SH仲令,我要抵抗所有的誘惑!!!!

打完機就返屋企。

我終於都抵唔住係花花買o左野咁樣樣。唉~~~