2006-02-27 23:52:07╭。JEANNE。╮

紅磡的加太賀

嘩......今日對眼好攰

而家都好眼訓,食完飯返o黎無耐

沖涼先!!!!!!!!



星期一又是新一天工作,感覺好像沒有放假似的。

早上,有D珠仔辦.....要串三份,一份寄客,一份上大陸,一份香港

56粒....串到眼濛濛。個D野一份都串o左我成朝= =”””



令令同事播o左首midi畀我聽......一聽////哈哈\\竟然係GALS的主題歌

你一定係為o左我而DL的XDDD”””

下午,為慶祝麥小姐和何小姐生日,公司今日出去食飯。

午飯途中.....經理說今晚去吃飯。去水車屋....但無位....最終改了加太賀。



午飯後便繼續我的眼濛濛之旅(汗)

Joan說要我去荃灣攞色咭辦,由耀記某同事拿來

感覺勁似拍賣的.....要和賣家約見面交收貨物。

返去見到Ying,哈哈***等下次見到你先再跑啦XDD””



夜晚,去加太賀食日本料理。

好好味=w=同令令同事坐,佢話好有藝回的感覺

食o左3杯清酒,好好食呀!!!!好似嬤嬤整個米酒!!!!



坐老闆車落佐敦

因為自己固執所以走路到MK。當時是下著雨的。

想到信和看看還有沒有碟賣???

上一篇:>>>聚會<<<<

下一篇:聚會見面