2004-10-06 23:56:03╭。JEANNE。╮

13th single <四季> on sale

w-inds.的<四季>今日出啦!!
但我未買呀~我等我媽咪買呀嘛!!
w-inds.出碟都幾頻密呀~
十二月十五日出concert碟...DVD有solo呀!!
我要呀~十月八日出concert寫真呀!!

講完w-inds.講番今日發生mu事??
今日的英文堂是listening~但隻CD有D花...
咁清裝就換另一隻CD啦~都係咁!!
落堂時,佢話部機食碟喎!!大佬呀~CD機食碟??
食帶就聽過o者!!食碟喎~倒是第一次聽!!

嗯...今年的學生會內閣有兩個
分別是”天涯海閣”&”石圍閣”
但我會覺得今年會勝出是”天涯海閣”
原因是他們有”勢”&真係有準備!!

我要買本日文書呀~係三聯書局見到本呀!!
星期六會同朱冬&麗欣出去睇啦啦隊衫!!