2005-07-09 02:02:01迪阿安達

2005 曼谷漫遊

闊別兩年
再踏足曼谷
發覺好多嘢唔同咗
又或者係之前冇留意
多咗好多身材好又靚又白嘅女仔 (係男仔都唔奇)
多咗好多商場
Chuktochuk 賣嘅嘢貴咗
店主減嘅價少咗
街上嘅車又多咗
塞車問題亦嚴重咗我
同個friend 今次嘅行程亦同兩年前唔同咗
有計劃咗
決定唔再買任何冇謂嘢 (因為上次旅程買得太多)

<飲食篇>
去咗好多唔同cuisine嘅餐廳食飯
誠意推介:
SHIN DAKOKU 新大黑(位處於Intercontinental Hotel)- 日本set lunch勁好味兼價錢合理
Mango Tree - 泰國菜超水準,尤其咖哩炒蟹絕對係齒甲流香(因為對手洗咗好耐都仲有強烈嘅咖哩味)
Lee Cafe (喺Erawen Plaza 地庫) - 中泰fusion菜超平又好味
Lan Na Thai – 位處於鬧市中寧靜一角,雖然泰菜嘅價菜就貴d,又有白紋伊蚊,不過勝在環境靚,又可以欣賞泰國傳統園林建築
C’est bon – 餐廳沒有想像中高檔,亦冇dressing code可言,成間餐廳嘅食客都係香港人,走咗再嚟嘅顧客亦係香港人。食物不俗,尤其鵝肝。不過計埋稅,其實同香港C’est bon價錢差唔多,個人認為唔急於喺曼谷食

<運動篇>
除咗喺酒店游咗兩次水
最意想不到係喺到打籃球
喺酒店食早餐時見到附近有人打籃球
佢哋打完放低個籃球就走咗
似乎之前有人留低個籃球
於是同個friend食完早餐即上房戴番頂帽兼搽防晒
落去打咗一陣籃球
好多年冇打籃球
嘻...真係好開心

<驚嚇篇>
喺勁似香港中聯百貨嘅MBK商場逛
被一個看似精神及身形都有D問題嘅奇怪男人跟住尾
即使我同個friend企定怒啤佢佢
竟然驚都唔驚
仲义住條腰望番我哋
即使我哋喺WRAP上網嘅一個鐘內
佢都喺附近兜咗四次
攪到我哋成個鐘坐都坐得唔安落
真係又嬲又驚
走時仲要趁佢唔喺附近
跳入elevator搭BTS番酒店
以後都唔會再去MBK

<電影篇>
睇咗三套戲
Mr and Mrs Smith
War of the World
Batman Begins
每張戲飛由HKD15 ~ 24不等
戲院座位勁舒服又乾淨
完全過足戲癮


相片:最後一日喺bigC外行完街邊檔,終於俾我飲到椰皇,YUMMY ;P