2004-12-09 00:03:15小小人

InTerviEw

今日上完a/c堂就準備去機場la
係canteen食個早餐先...
然後開始搞我塊面~用傘下筆點淡我d豆豆,眼影&唇膏~
期間crystal見到有份工~佢唔敢打...我打,佢話遲d覆我
1點去到門口...見到其他四個個look
套裝+高根鞋~我...一條牛仔裙+波鞋@@呀...亞sir的老西
我發覺自己格格不入~有d無奈!!有車車我地去呀~係架車度傾計
我地都好多野講~actually我地第一次見hehhhh
~~~~~~~~~~~~~
半個鐘已經飛左入機場~約左2:15...早左半個鐘
亞sir問機場d人可唔可以早d...去完washroom
係豐澤門口等左一陣~佢地兩個就到喇...穿褲架
一肥一瘦,一化妝一唔化...首先互相介紹一下
派左一份有關間公司&機場的資料~講解一輪之後
入禁區前亞sir話要影相~係離境聖誕樹影
根住亞sir就走左lu
~~~~~~~~~~~~~~~~
今日的旅程正式開始~去員工出入通道
有個’帶領通行証’要掛住~有我個名架
人同袋都過機~行得...
首先帶我地see下east hall佢地公司的鋪~有咩種類~都有1hrs
根住行去west hall途中見到好多飛機
塔電梯去員工先可以去的基地~
出入要look咭,連塔電梯都要~型呀
我諗係機場地下室~走廊無裝修可言
入左training room~員工上course地方
間room無咩特別~可以坐30人到
我地圍成一個圈坐~佢地話今日唔係interview
好輕鬆甘傾下就得~個氣氛都好好,無咩dead air
佢問下我地,我地又問番佢地...
我覺得我講得最少...佢地四個好formal甘答
意見有時唔一樣~可能佢地驚影響印象喇...都有為自己駁番
我就依然維持自己作風~問我就答...有時問下野甘
答d野好多都唔同佢地
好似佢地心目中的shopping地方同現實差不多,而我就覺得細
佢話我未行第二邊...但係我依然覺得細(心中講)
都講左好多野~原來佢地有sport day,family day
好多公司都爭住都佢地training&talk
有鵝肝醬食,化妝品talk~可以接觸唔同公司做事手法
講左成個半鐘~走個時又要去返遠遠的east hall
原來員工有locker~由第二路走
交回’帶領通行証’講完byebye次後,覺得好疲倦
5點離開機場,同其中兩個一齊塔s1
繼續傾...好疲倦~回家
~~~~~~~~~~~~~~~~
朝早份工覆我,但係要係sogo or沙田做~考慮
總結今日見工一d都唔緊張,好似真係去參觀甘~haha
都唔知好定唔好~不過都係一個唔錯的經驗