2004-12-02 20:13:45小小人

BBQ

30號放假同上年ive同學仔去石澳bbq
約左慧,mandy同vicky係觀塘等
俾左份禮物慧~我地早左成15分鐘
不過明同candy都早到...
過左一陣齊人lu~有明,candy,michelle,partick,賢,慧,mandy同vicky
買完野就出發lu...去到就有人問我地要唔要爐喇
有空爐喎~做咩要租你d爐呀@@
我地四個去洗野同包野~而partick就透爐
唔知幾耐個爐可以燒la~當我將叉d膠拔出時
我左手手指公我指甲就屈左屈...立即流血
痛呀~好在vicky有帶指甲夾
一有得食我就忘記痛楚~燒燒燒...
開頭係煙熟d野~好在後尾都有火
燒左好多野食呀~玩左幾次啤牌
去左沙灘行左一陣~好大風~有d凍
今日好大浪呀~我行出d時~d沙深左落去
嚇死~原來d浪太大衝激力做成
我地都係唔行出去...d浪實在大得好恐怖
坐左係沙度傾計~好耐都無四個一齊lu
後尾candy同michelle搵到我地
影左相相就返去lu~一返去partick就問我
如果之前話過的事我會唔會做~佢地個個都望住我
我只好話係~原來佢地玩ing啤,輸左要除
我講完依句就見到亞明除喇~估唔到
食棉花糖呀~好笨拙...partick又成機串我
終於都肯開燈喇~我地諗住汁少d野先
點知佢地個個汁灑野走...無奈
都好聽日要返學~我仲未做灑英文功課
我係坐巴士時呆左...唔想落
坐地鐵又被人串...
9:30返到家飲木瓜雪耳糖水
要做功課lu