2004-11-29 22:19:42小小人

阿豬生日呀~

聽日唔洗返學呀~所以同阿豬早一日慶祝
一早同ling去東海堂買左個朱古力慕思蛋糕
我地仲專登打俾亞珠同行第二條路...鬼鬼祟祟
亞珠話等埋我地~我話唔洗...佢有d無奈~哈哈
然後塔lift上五樓擺個cake去miss度
成功~上左兩個鐘堂...亞ling去左取cake
亞珠猛找ling~我話佢去左washroom
好似唔係好成功甘...但係亞珠都被我騙落左canteen
去到亞ling已經坐定定等我地~勁快
好喇~開始lu~有豬,ling,crystal,芳,joan,我
我仲叫埋亞芬,may,kam
我地好失策有好多碟但無火機~問隔離d男仔借
我地仲唱生日歌添,影左相相~hehe
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
betp堂亞sir話佢可以介紹五至十個人做野
$50per hour~attractive
不過仲未confirm~佢話要再同機場傾
我當然第一時間報名喇
but我諗都幾微機~第一要亞sir選中
第二我諗個樣都要正d先得
大多要化妝lu~不過遲早都要...少少好似無甘傷
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日bb生日呀!!
有好多野食~蝦,金古,乳鴒...
聽日約左上年ive同學仔bbq呀
唔知好唔好玩呢