2004-11-26 22:02:20小小人

Open daY~

今日lwl o day~返左去做student helper
梁sir同我地話要做個lady,要穿裙仔
但係返到去好多人都穿褲...
本來係看檔架...但係改左做迎賓...oh
我地六個分兩排企...係度講'早晨,歡迎光臨'
不斷開閉門...不斷俾人望住
中場我同亞ling入左去派場刊
企到腳都痺左~仲遲左半個鐘先可以走
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
因為mandy話想行多一陣,所以同亞珠,cRYSTAL去又一食野
間百佳接左,轉左一間叫taste的東東
行左一陣買左mask,可憐的亞珠俾個sales攻擊
crystal終於買到粉底lu
係時候join 返mandy行街buy present
兩個路痴出錯出口@@
我發覺我不斷掃貨
轉地方再行~我地迷路
最終buy左裙仔,外套,袋仔,鏈仔...
又食左cold noodle,夾糖...
我買野用din+形容就最合適
好在最後都買到our target gift~hehe
我自己一個返去囉返份present
返家...太累坐mtr...迷路again
見唔到mtr~黑蚊蚊見唔到#@
問左人都唔識行...幾經辛苦終於見到my lover mtr
狂奔擁抱佢~~wowowo
返到home試下我的戰利品~~all petty ar