2005-03-10 02:04:31KinG

6/3懶鬼~

今日係星期日,響應今日係安息日的原因(其實係冇關係的)只係食同訓了,起身已經係十二點了,食左媽煮的好味粥,但不飽呢!洗碗後引阿哥落街食t,囉左0的碌屎落街睇架,不過只係睇一陣,返到家又睇一陣咁就訓左lu~我諗大概係五點幾訓左lu~之後七三先起身,又食過飯!仲係咁食添!之後洗白,諗住睇碌屎架九半時,但係又俾人阻一阻喎!搞到十半先開始睇,睇得一個半個鐘之後媽回來,仲有兩件東海堂西餅呢!我好不客氣咁食左一件,見另一件咁寂寞,我唯放埋佢入個肚度,等佢地可以兩個餅一齊呢!食緊時媽話丟了我的袍落街,我話唔緊要呢!唔見左咪買過囉,但係佢話可以鈎返上黎喎!最後又俾佢鈎到喎!不過件袍真係好舊了,冇得剩機買過件添hehe~之後睇過下0的碌屎,十二點左右都係覺得唔對路lu!決定唔溫好了,sms左一陣就訓左lu~今日真係好懶呢^^”