2006-01-04 02:49:28tkF®

狂歡!!(24-31/12/2005)

考完cs~~~梗係去玩啦!~

仲要連續玩左1個星期!!!

24/12
去左cafe吹水~
仲知道左irene 同bruce既口味tim~
之後行左去tst..
不過未到文化中心就要conut down~
都幾funny...~
跟住都係hea..
6個人坐係海傍玩truth or dare~
haha!~
我都未驚過~

p.s. k for kat!!!

25/12
呢日既無聊人有michael, irene, train, 我, 仲有兩pair
(果兩pair都算無聊?!?!?!)
我同mic同train諗住去海港城揾irene..
點知揾唔到....去左玩ps, 挑靚仔機!~
之後去左沙爹王食din

食完去左影相..
係咁影係咁影!!!~
跟住train, michael, irene同我每人一支嘉士伯去左羅馬廣場探奧秘~~~
呢晚又係三點幾先家~

26/12
下午出左tst同佢地sing k~~~
yeahhhh~~
long time no seeeeeeeeee~~~~~~~~~~
我真係肥左d ga!~
不過都仲未見到金魚..~

同粉皮組唱"感覺蘇豪"
正正正!~!!!~~~

之後去左聽concert,,
haha~~~
都...好過上2034 dd 既~~~

諗住去睇戲,,
點知邊度都收晒..
shit...
又係亡命van喇..~

壓軸好戲係...
方小2901 p!!~~~
hahahah~~~~~
傻ga....玩開口中連續6,7次中...shitt
第一次咁接近貓..~~~

第二朝仲要飲早茶~
haha!!

27/12
校服p!!~~~
wahahahhaha!!~~
好攪笑a~~
我地都無咩特別既活動,
成晚係咁影係咁影!~
最搶果件校服.....咪阿珩果件loo~~
黃到a~~~黃家大家姐都無佢咁黃a!~

之後同ivy, vince去mk食糖水~
再諗下28做咩~
yeah!!!~~~
唔去行山, 去踩單車喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!~~

28/12
雪山隊第一次操練!~
大圍至大尾篤再返大圍!!!

本來都天色幾好,
不過愈踩愈唔對路 ..
係咁落雨....仲愈落愈大...shit!!!!!
不過個頭已經洗濕左...照上啦!
總恬來講...都算順利完成~

夜晚train同vince同我去左科工"聖爐"
第一次去呢d場面,
開始時都幾odd..
我同vince真係唔知做咩好..
train就醒啦~
識揀位坐~
跟住玩 hand killer~
haha!!
係大排檔玩hand killer~~都幾funny~

之後佢地仲有下場,
去cafe~
不過我地meem人就無join 喇

結束左連續4日亡命van~
終於有得搭西鐵返家!~

29/12
補習, 打波, 再補習, 同開會!~

lunch食左勇士,
好耐都無係果度食喇~
仲要同你地~~~
正a~

仲有開左maga sale個會,
yeah!~
我同珩順利當選成為"committee"!!~

p.s. 我會好好記得果條燈柱, 仲有個bus stop!~

30/12
下午去同ivy 去in 馬會,
點解佢唔駛5分鐘就得, 我要比人係咁問gaaa?!??!?!?!
唔通個hr想同我傾多兩句?!~~~~~~~~~~~HEHEE
不過最後我地都得左,
等去train喇~

feliz又去in.....佢既intern...
不過佢就攪笑啦~~~~~~~~
比個e-mail fake左
之後同埋佢一齊返tm~

31/12
2005年最後一日喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2005年..~
都係開心既一年既~~~
唔.....可以話係先苦後甜gei~
可以由太空exchange到城市wooooooo!!!!!!!!!~~
又可以上莊~
暑假喪玩又去左台灣wo!~
waaaaaaaaaaaaaa
悶到爆啦!!!!!~~~~~~~
舊年12月31日根本無諗到今年會係咁~
希望出年既31日會更好啦!~

呢日行左好多...真係好多....
旺角到尖沙咀, 再到中環...cwb...
再返tst...最後係奧海城!~
wa..........
十世未行過咁~
其實係去揾個count down 既地方,
點知度度都無show睇...

唉...最後要睇汪阿姐....shit!!!!!!!!!