2006-10-25 00:55:04Didy Bear ~媛

24/10

今日買左條水晶o既手機繩,好鍾意~~ 花形o既,仲要係紫色,依家係勁鍾意紫色,都唔知咩原因會咁鍾意~~~

返工,個妹妹進步左好多,好開心,真係覺得佢愈來愈可愛~~^_^

約左yan食飯,等佢由kln返屯門o既時候,去左買earphone,好expensive........ $298................. d $$又飛走左..............

因為yan今日唔記得帶電話,返左佢屋企度拎,見到亞b,佢又好熱情咁對我,係撲上黎抓我條褲,搞到我好痕,而唔係痛lor,佢d口水.............~_~ 每次見到佢都係咁lor.........佢成日都好似好想出街咁,次次都追住出門口............... 但係點解我隻小b見到門口咁會怕...................

晚餐雖然簡單,但係我一點都唔介意,最緊要係大家傾得開心,食得開心,食d乜野其實冇乜所謂~~~ enjoy very much~~~ 之後行左一陣,又同佢去買mark six~我又買多左張~~哈哈~~

同學仔又join埋我地,我覺得同學仔好似肥左呀~~我地又去多次馬會,今次去買波............ 有個男人起度對住d職員大吵大鬧,講哂粗口,問候人地媽咪個d乜都出齊,成為眾人o既目光焦點~~

9點半到就返左屋企lu,同左個學生起度講電話,教下佢做數學,同佢傾下偈,佢好鍾意講返d補習社同埋學校o既事我知,我同佢傾偈係support到佢o既,我當意好樂意啦~~

又同小朋友起度講返佢o既事,真係傻瓜,希望我同佢o既分享and分析可以幫到佢啦~~~

今期mark six,我自己畫o既個張又唔中,不過我買o既2張電腦票都係中左3個字,媽咪都話我咁lucky,咁都中得返...哈哈~~ 呢排都好lucky,再一次話俾我知幸運之神一直都起我身邊..........

又俾我估中左lu,次次都係咁o既........... 次次都話下次唔會,但係到時後,次次都係咁.......... 到底幾時先至真係唔會呢??

yan 2006-10-27 00:33:11

係呀bu, 唔係呀b 呀~~~ \./

miu miu! 2006-10-25 18:03:33

哈哈 baby! 你又買 6合釆呀..?!仲左記得分錢呀 ..哈哈..真係好 我唔淺出錢買 都有錢分 ^^!..haha! 里同我講既野 我巧開心 奕都明白 ^^! 里幫了我很多 ^^!..re返我既 cm拉 衰婆