2006-10-23 00:14:01Didy Bear ~媛

22/10

尋晚睇左hollow man同kindergarten cop,好好睇~~ 不過代價係差唔多3點先訓覺............ 今日好唔願起身呀~ 好眼訓lor..............

10點開始,5點半放工,不過今日有一個鐘break,有時間俾我嘆嘆lunch~~coffee好似成為左我最近o既至愛~~ 一日要去幾個唔同o既地方教,趕到我死死下~~

今晚起屋企打邊邊,雖然食物簡單,但係好味,一齊「十」下「十」下~~哈哈~~

睇左一個關於錯別字o既節目,覺得幾好,日常生活見到原來好多以為係岩o既詞語,包括讀音或者寫法,其實係錯架lor,而識多左,要記住d字~~~ 自己都幾怕睇到d錯別字,因為有時真係睇到抓哂頭都睇唔明對方想講乜,好多時我地會將d唔識打or唔識寫o既字用個同音字代替就算(身為中國人d中文都唔係好好,有d慚愧tim),久而久之我地就只係會記住d錯字,中文o既程度就愈來愈差....... 之前起補習社度做,成日見到學生(5年級架啦) 作文時好多字都唔識寫,又勁多錯別字、同音字,依家o既細路都已經係咁,將來我地o既下一代o既中文程度會「好」到點呢??

今晚o既六合彩頭獎又冇人中,已經累積左幾期,好多好多$$~~ 今朝媽咪叫我買一張玩下,但係放工之後冇左回事,叫細佬幫我返張電腦票玩下,呵呵~~中左3個字~~ 第一次中~~ $20~~~ 少少地,但係都好開心,lucky o既感覺返返黎~~~

小朋友搵到佢o既另一半,都替佢感到開心,祝佢地日日都咁sweet sweet啦~~


p.s. 呢張係小b o既近照~~佢訓得好舒服啦,做貓都有枕頭訓...
miu! miu! 2006-10-23 20:27:37

嘩 ..baby 里隻貓貓 真係好舒服 佢都叫做係貓界中最識休息個隻 哈哈..我係佢米幾好囉 做動物仲好過做人 我覺得 又唔洗煩先 係唔係>!? 分錢呀..20蚊都要呀..哈哈...咖啡 我試過飲 res個d囉 好苦..haha 都係 奶勒好飲 不過 里成日飲個隻 我就未試過 我地下次試下囉..!^^...
多謝baby里呀 我都希望里 快d sweet sweet 拉..衰婆 哈哈