2010-04-15 10:47:04王道之狗

小槍頭 大復仇

小槍頭 大復仇

 
肥寶今日一個人去到餐廳食飯,突然有個打扮妖艷嘅靚女走過嚟,美女同肥寶講:「靚仔,我可唔可以搭枱呀?」肥寶見對方生得咁索就欣然答應,食飯期間仲不斷同對方攀談,更得知靚女叫做美娜。

剝光綁上樹

傾得興起,美娜成個人挨向肥寶,胸前一對大包壓實肥寶手臂,令肥寶即刻有反應。美娜就話:「呢度咁侷促,我哋不如去外面傾偈啦!」埋單之後,美娜就拖住肥寶行去一個偏僻嘅樹林入面。

突然間,幾個拎住界刀嘅美女劫匪走出嚟,仲將肥寶剝光豬綁到大樹上!美娜笑笑口話:「你下面嘅槍頭細成咁,真係笑死人呀!呵呵呵!」打劫都算啦,仲要畀人笑自己細,肥寶真係激到火都嚟埋!

不過肥寶又可以點呢?然而,最慘係有名女劫匪拎出一樽蜜糖,然後淋上肥寶嘅三角地帶,仲話:「橫掂你咁細都用唔着,不如用嚟餵蜜蜂啦!」

出力洩怒火

女劫匪之後結伴離開,一群蜜蜂就成隊飛過嚟,向肥寶下面進發!肥寶大叫:「走開呀!」可能肥寶聲線太大,搞到蜜蜂以為受到攻擊,於是一齊向肥寶下面施針!痛到「標」眼淚嘅肥寶將痛楚轉化為力量,居然將麻繩扯開,然後衝去河邊沖身!同一時間,肥寶就見到全裸嘅美娜正在沖涼!肥寶即刻衝埋去話:「你精精哋就畀番啲錢我!唔係我就……」美娜低頭一望,見肥寶下面大得驚人,心中不禁燃起慾火,於是話:「你會點對我吖?」肥寶撲上美娜身上話:「我會用下面教訓你囉!」話口未完,美娜已經扶好腫脹嘅長槍納入洞中。

由於蜜洞被充分填塞,美娜口中發出鶯鶯呻吟!呢個時候,肥寶一邊話:「打劫我咁抵死!」一邊發力抽送,美娜則大叫:「我知錯喇……」肥寶再努力運作一段時間之後,終於洩出一道濃濃嘅精華!仲喘緊氣嘅美娜同肥寶話:「你好勁呀!不如你以後同我哋成班姊姊一齊生活啦!」肥寶當然接受呢個提議啦!