2009-11-10 12:05:52王道之狗

浴樂無窮

浴樂無窮

「賢哥,我浴室個花灑壞咗,麻煩你上嚟我屋企整啦!」來電嘅正係街坊黃師奶,而我就喺街口開檔嘅水喉佬。一入到屋,黃師奶好開心咁話:「快啲入嚟啦!」之後,黃師奶就帶我入浴室。憑我純熟嘅手勢,好快就修理好。黃師奶就話:「等我試吓先!」點知一扭開水掣,就噴到成身濕晒,由於黃師奶只穿着一件T恤,心口兩點即時若隱若現,誘惑無比!

久旱逢甘露

呢個時候,黃師奶笑淫淫話:「你睇吓你下面!」我一望就發現褲襠撐起小帳篷,黃師奶不但冇尷尬,仲快手幫我除褲,手口並用把弄長槍,感覺實在太爽,令我情不自禁伸手把玩一雙巨乳,搞到黃師奶喘住氣咁話:「你搞到我變咗濕地公園喇!」於是我解除佢全副武裝,再從後長驅直進!黃師奶一定係久旱逢甘露,我只係挺進幾下,佢已興奮得大叫起嚟。而冇幾耐,我就輸出一道精華素,真係爽死!

事後,黃師奶話老公早前因欠債走咗佬,所以成個月都得唔到滋潤,於是專登整壞個花灑,叫我上門修理。而自此之後,即使冇水喉要整,黃師奶都經常邀我上門共享浴室交歡之樂喇!(完)