2005-01-04 18:57:05大孖^____^

05第一壽星女

今日陳sir的問題...我是type E~
不過似乎不適合我~_~

>>喜歡向困難挑戰
>>這種人最大機會成功..etc

似乎最正面也是type E-.-
也許又是一個極不準的心理測驗!


明日調位~~~excited+nervous!
雖然現在的location很好~~附近的人都ok
但人始終喜歡新鮮感:p (不過我強調,我不會見異思遷)
但又怕會調到衰位!!! 不過今次不可以再私相授受@@ 以前可以為所欲為:D


放學後tamyi&菁菁竟然來敲門@@
似乎最近頗多5b人參觀過我home....

wakaka~~今日是君生日^+++^~~
仔仔跟了爸爸去壽星女生日party~~原來music miss leung也知道了..難怪今日lunch她笑得好燦爛地望我~
happy birthday~今日講完now又講~
雖然你似乎不看我日記

仔仔有幾張新相^v^ husband快去睇!


4/1/2005