2004-08-03 02:52:02盡不同

馬交閃電遊 (1/8/2004)

馬交,一個比鄰香港的另一個特別行政區,一個令很多香港人又愛又恨的地方,亦都係原本諗住summer holiday 團體游的目標,不過由於我的summer holiday 一閃即逝,而且大家都不願掉低我,終於爛尾收場。

不過為實踐一個家族承諾,於是我門一家星期日便動身出發,諗住早上九時開始有船搭,我們已經好神心咁八時起身(我只訓了四個鐘咋,之前一晚.......打字睇戲)。未到十時已經到港澳碼頭,點知當時最早的船要11:40先開,於是就去麥記整返杯十一個難飲o既咖啡,徙下時候,之後去錯候船室,差少少就miss 班船,好彩剛剛好趕上,重有近窗位添,不過就係jet 唔係飛翼,就咁就渡過了一個多少少小時的旅程,講真小時候我真的又少少會暈船,雖然現在沒有,但只睡了四個鐘又搭船,重係有點振動o既真是有點唔自在,不過就唔算大問題。

不過等埋過關,到達已經一時多喇,同埋應家母指示,六點前就搭5:40船,數埋數埋,只淨四個多小時,真係閃電團呀!!!!

二話不說就先到賭場見識見識,不過最近碼頭o既回力比我o既感覺就好似去到上海街或者深水舊戲院咁,真係唔敢入,掉頭........

之後去新開的金沙,沿途(其實好近)的景觀就好似返到廣州咁,因而太似返大陸相都懶得影,去到金沙門口就似到MK新世紀廣場,入去前要查袋,雖則比帶埋相機但唔比影相,入到去"娛樂場"的範圍比想像中要細,不過已經好大,就過一圈,只是拉了二十個大洋老虎機感受下氣氛,都有20舖玩架,開頭拉到第三下就有五元進帳喇,之後就真係"輸錢皆因贏錢起"二十個大洋無喇,重唔記得留返個籌碼做紀念......之後就next station 葡京喇

去到o既感覺就好似去到缽蘭街咁,好雜,醫下肚先入去,由於係賭場附近,特色食物欠奉,因為原理就好像投注站附近當舖金舖附近特別多和只有茶餐廳一樣,有錢入去,又有幾多個有錢出黎哩,食完野,入去,不過入口好難搵,應該話太多入口,入許前我重被迫要寄存個"包袱"先比入場,入到去真的失望喇,地方真的很小,而且煙霧迷漫,真係十足大檔feel.........無耐又閃,出返黎都三點過半,諗住去"大三巴"不過聽司機講因為要清理鳥糞,大三巴搭晒棚...........唯一可到景點都無埋,唯有即刻去買手信..........

面對鉅記,咀香園真係拍烏蠅,不過d 師傅仍然好賣力咁打餅,不過打餅間間舖都有得出賣,我亦見人買我買,都係幫趁鉅記,鉅記試食真係大大舊,試兩三樣都已經慳到餐飯喇,而且係店員主動,可以話係質埋黎,雖然試食就好主動,但我話要買就突然放慢手腳慢慢比貨...........真係古怪,兩者好似掉轉頭。原本想買埋肉乾,不過只有咀香園有"毒辣"包裝,想買時,Sister 話:要買我係元朗幫你買喇。這句話亦解開了咀香園拍烏蠅之謎,因為十個有十一個買手信o既遊客都係駛港幣o既香港人........

當地連搭巴士都用得港幣,唔駛一定用澳幣。買完野食埋雙皮奶,回程!!!

回程時終於搭到飛翼喇,jet 同飛翼同架,而且時候差不多,不過搭o羊應該係by random。不過飛翼o既感覺定好多,轉灣重過隱好多架。

PS:有謠傳話我Sat 悶悶不樂,其實係因為我整損口,食o羊都痛不欲生,而且我當時係睇緊電視............