2005-12-28 18:14:19大力

12月25日

12月25日 星期日 雨

今日一出門就有微雨, 本來諗住小雨, 所以照去觀光, 首先去全球聞名的測謊景點, 我叫左一個排我後面的人幫我影相, 點知佢手震, 搞到幅相好矇, 唉………..

走的時候大雨了一點, 但係我本住冇懼風雨的精神去闖, 才去到第二個景點時, 已經全身濕了, 所以決定在附近食午餐, 當然就貴d, 但係都可接受, 只需euro 7, 就有一杯coffee, coke, 一個pizza, 個pizza 超大, 根本就可以食兩個人, 所以我食左好耐先食完, 搞到好似有雙胞胎咁, 食完就走, 諗住會停雨, 但係始終都係咁大雨, 唯有放棄今日的行程, 明天先行la, 所以就返酒店.

返到酒店, 我件衫濕到不能夠再濕, then 就去沖涼, 打日記, 之後睇劇集, 就係咁就過今日!!!!