2005-12-28 18:06:57大力

12月23日

12月23日 星期五 晴

今朝5點起趕搭巴士去機場, ryanair 始終都係cheap 野, 所以乜都比較差, 唉……………………….

1點, 我終於到左羅馬, then 就去搵我的酒店, 雖然位置比較遠, 但係環境比我想像中好好多, 而我的同房係一家人, 佢地好似唔係咁想同我講野咁, 我都唔知同佢地講咩, 因為如果係年青人就易傾d, 但係…………

搵到酒店之後就去搵tourist office, 佢地同我講因為聖誕節, 好多野將會關閉, 唯一可以做的就係明天盡自己所能去盡每一個景點, 之後的日子就去冇休息的景點la!!!!!!!!!!!!!!!!!

問完之後, 我就去競技場, 因為去到的時候, 已經唔比入去la, 所以只有在外面映相, 之後就周圍行, then 食個pizza 做晚餐, 食完就返酒店.

p.s. 做左幾日的backpacker, 全身散哂, 肩膊同對腳痛得要死!!!!!!!!!!