2005-12-12 17:14:04大力

12月11日

12月11日 星期日 晴

今日係最後一日, 一起身就執拾行李, then 我就自己一個去食早餐, 因為 Alvin叫極都唔肯醒, 所以遲左起身, 就要執, 所以唔去食早餐, 當我食到一半的時候, Greg 同我地講, reindeer sleigh 係十點開始, 而且我地可以在湖上行走了, 因為個湖的冰有30 cm 厚, 足夠承受我地的重量, 哈哈, 今次旅行都算幾完滿, 可以見到北極光, 又可以玩咁多活動, 仲可以在湖上行走, 今次真係冇去錯旅行, 哈哈!!!!!!!!!!!!!!

玩哂d 野之後, 就懷着依依不捨的心情走la, 搭左一個小時的車, 到了火車站, then 就行 Rovaniemi 的市中心, 都冇乜特別, 之後就去左 scan burger 食晚餐, 雖然4點幾食晚餐係早左d , 但係火車上都冇得食, 所以就咁早lu!!!!!! 現在搭緊火車, 預計明天7點幾到, 一返到宿舍就要返學la, 因為我地返8點3 ar!!!!!!!!!! 有d 辛苦ar!!!!!!!!!!!!!!!