2005-12-12 17:11:50大力

12月10日

12月10日 星期六 晴

今日起身食完早餐就去排隊玩 husky sleigh, 我都係昨天先知原來我之前比的錢, 係包埋 husky sleigh and reindeer sleigh, 所以突然覺得今次個trip 好抵, 雖然要 255 euro, 但係包食, 包住, 包玩, 抵到爛, 哈哈!!!!!!!!!!!!!!

今早首先去玩 husky sleigh, d husky 好臭ar, 我地訓在佢地後面, then 佢地拖住我地跑, 所以d 臭味不停咁衝向我地那邊, 而且因為道路不平, 所以全程都顛簸不停, 都幾痛ga!!!!!!

玩完之後, 我地周圍走, 因為今日的活動只有 husky sleigh and snowmobiling, 但係我地都冇車牌, 所以唔可以玩snowmobiling, 行完就返酒店睇劇集, 咁就過左成個下午la!!!!

今日的晚餐係食 reindeer 肉, 都幾好食, 但我覺得reindeer 都幾可憐, 佢地要拖人走, 拖完之後, 仲要比人食, 唉……………….

p.s. 今日食完晚飯之後, 行返酒店時, 見到一個怪現象, 都唔知算唔算係流星, 因為我見過咁多次流星, 都未見過今次咁特別, 以前睇的流星全部都係一閃而過, 但係今次那個, 好慢咁在天空中墜落, 超奇怪, 完全唔似流星, 但係如果唔係流星, 咁係會係咩ar??????? 唔會係外星人吧!!!!!!!!!