2013-11-27 22:41:56真愛的表現~懂妳~懂我

I MISS US 我想念我們

我想念我們。

I miss us.


這句話

This sentence

遠比「我很想念妳」、「我想跟妳再在一起」

Than "I am going to miss you," "I want to Genni together

 again."

更有催生復合的魔力

More complex magic of birth

因為他說出口的想念裡 包括了

Because he said to include in the export miss

妳、還有跟妳在一起時的他自己

You, as well as his own am with you

當時的自己也是讓妳念念不忘的曾經

Then he is also putting you in mind the ever

2013.08.13