影子

我和yujin的傻照!哈!



畢業典禮終於完結
但我心情一點也不覺得不開心
有人問:有喊嗎?
我:沒有

為何要哭呢..是開心啊!何況我也是十分開心的一位
找到我想見的同學,老師
不過,見到個位咁既cheap人,我就火都黎埋啦!
頂!真係好想俾句仆街囉!
都唔係好想見到這個人!
無奈地做咩要同你一班!呵!
我以後都唔會再見到你!


畢業典禮我媽到了!她也感到很開心
因為看見我
在禮堂,我也是十分開心的,最後一次已學生身份走入禮堂
真的有點不捨得
六年來也看著這禮堂
由沒有冷氣到有冷氣
冇校歌到有校歌
我也是在這學校過
由不開心到開心
成績差到成績好
也是在這學校建立了



如今
要走出這學校
像陳太說的[28個女嫁出了]
嫁出去,就要獨立
以後就要靠自己啦


最喜歡的,都是看見mrs chan
哈!
miss lok俾左電話我啦!!
好開心!得閒同佢出下街先
嘻!真的很開心!
照了很多相...夜晚的學校很美
很想留下來..留久些..拍多些照
可惜不可以啦...


最不高興的是不能和erica fong風映相了><
明明是約好的
唉!!!期待很久啦!為何看不見你><
嗚...............

晚上的ppvic


好事成雙

今天玩玩電腦
突然......接到一個很緊急的電話!!
誰呢?????
是見到那邊請我呀!!!
嘩哈哈哈!!!
第一次見工!就請了我啦!
不單是我,是我和妹妹!
yeah!!!當時真的開心到發顛了!!
哈!!
星期一打班啦...
我和表妹的約會..............
唉....我出糧的話一定同佢去玩!
佢會體諒我的~
嘻!
我要努力工作!!



風....記住呀
我地要映相呀,你星期6可以搵我嫁
哈!
好耐冇見你啦~
好掛住你....你記得打好手球同時俾心機讀書
知嘛~?






星期一,我便是一個真正有用的人
現在天天也在家玩電腦
電腦也快給我玩爛了!!!!!
現在真是很開心!!
哈!
但....謝師宴可以請假...
那麼...我的裙..怎麼辦?!?!!?
給人買了!!!
個個也覺得很岩我的裙給人買了!><
很傷心..............
唯有再到別處看啦.....
但我真的很喜歡那條裙!!!
嗚......





今天晚上,回家時我看著自己的影子
它一直跟著我,有我的一天
便會有我的影子
我在想..我的影子背後有人嗎....?
那個人不會出現
但卻有他的影子存在
因為在我心裡...