2004-10-13 23:10:53打比

今日係學校萌生左一個好不要得既諗法.....事由係中化堂派之前D功課既時候, 文化既功課唔理想,作文又係咁. 突然成個人灰晒,好似d 野愈來愈差, 開左學之後無一科係順利,中化d 野唔得,做功課既時候我成日都唔知要寫咩,上年中化d 野都仲幾ok ,今年就搞成咁.....雖然我一向中文都唔好,但係打擊依然好大. UE 又係,我只係覺得自己d 英文愈來愈差,特別係d作文,真係好驚. pure 都係咁,暑假教既野至而家教既我都唔太知做緊咩, d quiz 又差, 好似成日都係是是但但死寫野落去咁,但係pure 如果唔明就實死.. phy 教電既野,唔好話AL ,CE 個時phy 入面我最差就係電,而家更加不知所謂, 明知電會出好多,其他人又好似好明咁,我只可以望住條題目傻笑. app 連miss 都話我地而家既情況好唔得,好似咩都無學過,而且ut 個時佢話要test晒咁多課教過既野,咁即係又死...........個一刻,我愈諗就愈唔妥,心諗不如唔好讀la,讀黎都無意思,讀5科死5科,讀黎為咩.今日放學見sky 哥,見黎做咩o者,反正我都唔會升到大學

究竟我係咪浪費左一年時間去repeat ,浪費左時間去讀預科....我都唔知,我只知我而家點都要捱埋落去.