2004-10-05 23:08:04打比

10月6日~~俾醫生串

今日起身個時已經覺得對眼有d累,但係其實我尋日已經早左d訓ka la wor, 12點半訓la! 之後今日仲要早讀wor, 雖然我有心睇書,但係一度睇我係覺得好辛苦. 第一二堂係pure堂, 經過頭先睇完書,我真係要閉目養神, 咁大頭又好似好無奈咁wor, 我唔知佢點諗ar. 難道又以為我為個quiz 唔開心.定係我唔妥佢lie??? hahha......

第四堂個時同大哥同arxxx 係度傾下jupas d 野,um....好煩ar!!! 大哥話以大頭咁教法,我地pure 應該可以拎C..唉.我都想,但係邊有咁易,至於phy ,大家都好有保留地話拎D 算la, 至於app ,似乎起碼要C. 不過我地而家最擔心既都係UE ,lie 科一死,其他考成點都無用.

今日中化聆聽講安樂死, 第一part 個個表好fit我地家族ar, c-wai 就係個個陳醫生,而舅舅就??? 個度大哥同三妹都贊成安樂死,而二哥就好人d 反對ka...hahaha. sky 哥話今次拎65 分以上就應該有A ,我有67 ka.不過正常老師改應該會手緊d ,但係若果可以拎到B or C 都唔錯la....我要努力!!!

放左學之後我無去補課,去左睇醫生,今次俾佢串我ar. 我星期日去睇左一次,個d 藥我以前食過晒,而家好似唔多work 咁我今日咪同佢講不如轉藥la,佢個樣勁不滿ar,又話我以前都係食開個d, 就係覺得佢好得慢我先叫轉la. 之後我同佢講lie 排成日眼痛, 佢話俾眼藥水我,但係同時又話眼痛有好多原因,例如唔夠訓la, 跟住問我幾點訓幾點起身,我答完就話我點可能夠訓,咁我話我多野做,佢又話有野做都有好多種既,有d 係無意思既野,就係度問我係咪上網r,我話唔係,係溫書,佢就話係咪上網溫書ar.....嘩~~~串得佢ar!!!! 結果,今次d 藥係我從來未食過既,返到屋企訓左一個鐘就繼續做野lu!!!!