2004-09-29 23:45:14打比

9月27-29日~~中秋節

27日~~今日返學都係咁la...無咩特別. 玩彈網搞到個個女仔都損左,我算小事la...hahah...上完pe堂同埋ar 洋出去買野食野飲,係miss nang 請, 咁因為我地係後門出入,咁就梗係叫大頭開左,我地返黎個時佢係度搶我地枝可樂,又話我地無心,咁唔通叫我拎miss d $$ 買野俾佢飲咩. 上到去532 大哥佢地話miss 唔見左file 無左我地d 野,之後食下野,嘈下,肥華同25號又係度扮sky 哥!!到4點幾先開始補課,都唔太知miss 講咩,算la. 5點幾去hall 搵c-wai ,佢係度教人打羽毛波.咁我見時間唔多夠我返屋企,咁就放底d野係hall 就出去買野飲la,幫c-wai 買左coffee 仲有大頭枝可樂. 俾大頭個時佢問我點解仲凍,難道佢以為真係我地唔飲,等補完課先拎俾佢??? 離開學校後,就去左補習, 好眼訓ar,但係見到ken chan 又係度白痴. 返到屋企食左個麵,溫左陣pure(真係一陣咁多),睇左陣漫畫,好耐無睇la, 1點幾就訓左la,本想晏d ka ,不過聽日要返學ma...ar 唔記得講,今日係mum &dad 第一日唔係屋企.

28日~~~今日係中秋節&便服日,大家都無咩返學mood. 今日一返到學校見到kin wing 個look 完全係掂la,十足十去"飲"ar ,可惜lie 個look 只係維持一堂,app 堂個時佢就換左lu. 今日phy 堂做lab hahah....好開心唔使上堂,因為今日大家心情好,而且今次我地做full report 唔使急住交,所以一路做一度勁有玩既feel. 而我地做完個lab 仲有成堂時間做其他功課,完全係表現左我地既忙la. 到pure 有冰皮moon cake 食,不過我都係鍾意食 栗子味多d ,今日大頭都係係度講個2題pp ,因為我地個心都飛左走la,到quiz 個時又係,佢又唔俾人早交卷,雖然結果佢都係要屈服. 放左學返到hm 就以極速沖涼洗頭,換衫,執野,就閃左出街. c-wai,bee, 霍, 康康,mc 同我一行人就去左睇戲,"墨斗先生" 我事前係完全唔知有lie套戲.睇完戲,我地就去左食野,sr bee 真係好好笑. 等埋大哥,我地就搭小巴去搵珊珊la .買完野,加埋ar慧同邦就上山la.....之前仲以前好快,結果行死左,完全諗返係澳門個時既情況,個度又黑wor....有d驚ka. 上到去係度點candle ...唔太知係度做咩.我mum 雖身在澳門依然打黎叫我早d 返hm. 到12點幾,我地就落山la,原來tm 既夜景都幾靚.落到去,又唔知做咩,咁我就決定返hm lu, bee, c-wai ,mc, 大哥同我就一齊搭taxi 返屋企la. 個時都未夠1點.返到hm 沖完涼洗埋頭,上網睇漫畫,2點幾先訓.....haha...無人催我早d訓真好.

29日~~今日12點幾起身,不過起個時隻手有d痛,不過好似幾日前已經係咁.1點幾開始同ar音係度傾電話,斷斷續續地傾到5點幾,希望你真係無野la,其實個個人都有唔開心既時候,當然包括我la,不過大家處理方法都唔同,你有咩開心,唔好怕阻我la,同我講la,我一定會聽ka. 之後睇下電視咁,到8點幾mum &dad 就返lu,我無人管既日子就完左la.