2004-09-28 00:52:02打比

9 月25日~~city & ust

今日一早7點幾就起左身,因為要去city 同ust 既open day, 去到西鐵站見到不少都係去city 既人, 我地4個就係度估人地係中幾la,當中不乏好seven 既six ar.去到美乎食完早餐,就正式出發去city la....好多人!!! city 好細, 我地拎完d catalog 之後就走la,本來想去聽talk ,點知..... 之後去左又一城計劃點好, 搵大頭又搵唔到wor, ar 霍又話唔想去ust ,之後佢就同ar慧走左, 就得返我同c-wai 係又一城行, 後來知道大頭要去觀禮.唔可以同我地去ust ,咁我地就自己去lu.

去到個時打俾ar 寶同佢講聲,我就同c-wai去行la. 仲等左幾耐去聽bba 個talk.個professor 講野勁抵死.仲有一d 擺明野心勁大既人.,,,好恐怖.個時peggy 就黎緊咁我同c-wai就買左m 記就落左去碼頭坐.個度勁靚又有海景睇,一路同c-wai enjoy 緊個view 既時候就覺得大頭唔襯lie 間u!!! 之後peggy 都黎埋,佢同c-wai 第一次見,peggy 只係係我日記知有c-wai lie 個人,但係lie2個衰婆成日一齊係度寸我ar下.

到左5點就去搵ar寶,上佢宿舍la,而lie個時候,c-wai 仲係海邊吹緊.個宿舍同我想像中有d唔同,不過都ok ar. 大學生既生活應該都唔錯, 同ar寶食完tea 佢就去返工,而我同peggy 就去左尖咀, 係個度發現左一度好得意既地方,d 野好特別ka.之後落左mk 買野&食野, 返到hm 11點左右la….好耐無出街,雖然今日收獲唔多,但係都好開心ka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
去完city 同ust 我大概都有個明確d 既諗法,大約都知自己jupas 個度點搞好, 而家都係差poly 同bu . 不過其實我真係覺得自己唔會升到u , 我會努力既 有書讀係件開心事黎既.

Peggy 你話我地生活好唔同,但係大家相處又好無問題wor. 係ka,表面上,我地可能係完全拉唔上關係ka,但係實際上個關係又好奇妙wor.我成日都覺得我地好耐唔見又唔contact 但係都咁fd 係好神奇ka . 今年al 前可能我都唔會多出街,都可能會搵少左你,不過唔代表我唔掛住你ka. 你屋企/做野個度有咩事,都要話我知ar ,或者你勤力d 打日記,等我知道多d你既事ma.