2004-09-06 23:53:11打比

9月3日~~第一日上課天

今日已經係要正式上堂.一早上phy 廢sir 訓話一輪,我地照舊聽完就算,教左陣書,發現有d野我地唔問,佢唔諗住解釋. 因為講左好耐廢話,所以今日2堂phy 非常快過.

跟住中化堂,sky 一入黎就話我地無鬥戰,好似中六年尾捱左成年咁,之後就叫上年25號出去老師枱講"盡攞5條A"仲要有pose wor,即刻成班爆笑la. 成班同時都醒la,sky 哥有計wor!! 之後又叫ar邦估上年學校中化d人考成點,原來全港每100人只有1.6個拎A ka ja...不過我都無諗過拎.之後講下今年大概個進度會點就講完佢今日想講既野la. 見仲有時間,sky 就問大哥,ar 奧運之星,係雅典有d咩特別野,全班就係度聽佢地傾計la,中化堂就係一片笑聲就完結la.

到左班務堂,NPK 係度搞UE d 野,收錢收回條收我地d 分組名單收到勁亂,過份.仲要迫我地買pastpaper 做就應該要做,我明ar,但係有咩理由唔俾人影印ka,正常應該係佢影埋俾我地添la,sky哥都係佢搞掂派俾我地做la.仲大大聲講話$30本,人地全免個d 每個月學費都係20幾蚊ja,人好意思叫人去買wor,仲要我地星期一帶到返去,佢都有問題ka.愈來愈討厭佢.到調位個時又係抽籤,個結果當然大家都唔太滿意la,不過我個度算ok ka la,同mc 坐,後有康康,前有ar bee,一定唔悶la.

到lunch 之後既ue 堂,npk 就派左張野叫我地即堂作文,勁突然la.成年無作文咁.唉~~~討厭.但係我lie個位問野好鬼方便,作緊個時都有笑講下,不過絕對唔敢過份,有時問野都feel 到npk 望住,如果傾計佢仲唔鬧.