2006-07-29 00:27:02aR.M!

7.28

鉲.伊兩日都係屋k.悶到人都巔.痴綫嘎!
哎..今日下午上天台個陣.d風吹埋黎好舒服.
我琳今晚.天氣一定好好.所以..
食完飯,我就同我妹.表弟距地.去佐散步.
17嵗.就甘鬼似師奶.沒救拉你.呵呵~
心情本來幾好嘎.
旦係,行出黎個陣.見到3只濺嘴.
好大聲泔叫(肥婆).但係我又五知拒叫邊個握.
媽的.如果距吳係甘多人.我好西想打七距.
我都不是傻的.我知我吳夠距黎嘎瑪.距又吳係女嘎.
加上.學小雨話齋.我最討厭暴力嘎啦..哈哈..
但係.距又吳望住我黎叫握.激死.
肥咩婆z’,甘後生.我表叔叫我肥妹.
哈哈,好可愛.睇黎我楨係要減肥咯.
G’都話我肥囖.丑死了.
最憎人叫我肥婆嘎啦.shit.
沿住臨江路黎行.企係珠江海邊.d風吹過黎超爽.
真係真係好舒服亞.我好中意阿`
後尾,玩玩下.被我妹成只腳趾甲踢甩左.
好核突阿.我好想喊噶.但係我無.
係班細老面前流眼淚.No喇..忍啊.
後尾仲要林住雨繙屋添..不爽!!>_<..

哈哈,今日.我.G.桃.魚蛋.玩佐成個下午卡丁車.
玩到頭都暈埋.呵呵.聼繙魚蛋叫我肥媚.
感覺吳錯.好親切哦.
上左高中以黎..都好笑聼e個名囖.
同時亦都好挂住肥君握.哈哈,好姊妹.
真係肥死人囖..無所謂囖..
好挂住12班噢. 真是怪胎耶~

今天晚上.心情不好.別惹我.
//``小蜜峰) 2006-07-30 17:09:56

``我成个世纪都无玩过散步呢样野咯..
果然系捞C``哇咔咔咔 ....//
心情不要就想想自己减肥成功后的样子`
绝对消魂///...哈哈~~~