2006-07-22 00:00:04aR.M!

7.21.聚會


今日.同d姊妹聚會亞.呼.我只腳仲好痛噢.幾時先會好?我地好難得.
先抽到今日時間,而且中應承過拒地,就算只腳在同我都會去嘎.
姊妹們,,係米好偉大呢我..哈哈~~哇..好耐無見囖.個個都高左.
我都有高到.哈哈,但係我吳係老公口中最矮個個啊.>_ 最(標準身材)個個哦,開心死鳥..
集中后.高大威猛的賓賓.就帶佐我地去海珠區到唱k,環境188.旦係
好多野食~d歌就舊到阿媽都吾認得.~我地中傾左好多野亞,..
5知點解..有老公的她們,好喜歡說他們倆的事.唯獨我是例外的.我
不喜歡跟他們說我和G’.的事.只有她們問我才答,或者我覺得這是秘密.
每當他們提到G’.好自然就將許XX拉進話題.我不喜歡.唯有沉默囖.死人
許xx影衰我老公亞.死八婆.我老公肯要你.你執到啦.仲係到扮蟹.哼~
哎,老公G’真係一失足成千古恨囖.哈哈.
我d姊妹們現在個個都很幸福.雖然.有d無拍拖,旦係,拒地都過得
好開心.唱完k..我地去左正佳澗聚原味到飲也.飲野個陣.阿妃突然彈一句.
(我地都識佐有10年囖.)恩,,真的有10年咯.呵呵.我同啊潘成13年咯.
雖然我地d無以前甘一齊繙學放學啦.旦係好似e傢甘久吳久聚下.都夠嘎啦.
今日傾到d好尷尬噶也.哈哈.拒地問我地有無保護最後一道防綫.哈哈..
好深奧亞.甘就要問我老公G’喇`飲完也.我都就繙屋k囖.
一年兩次嘎聚會.就甘結束啦.好吳捨得噢.期待下一次啊..

願我們友誼長存牙.
高大威猛的俏賓.
最幸福的啊潘.
身材最正嘎亞妃.
最大方最可愛最善良嘅我牙..(吳知丑)
被我仲要殘雞嘅日明.
我們的大家姐.桃桃...
小蜜峰.)` 2006-07-22 21:57:14

老婆g’... 都怪我以前既错喇.. `T.T
俺对不起尔... //
希望你只g’脚 快D好返.