2006-07-21 23:21:47aR.M!

清遠の旅

呵呵..旅遊繙黎喇..吳記得帶防曬油.曬到黑鬼曬喇/.嗚嗚..黑妹?
第1.日去到就去探險.開頭.都好驚嘎..畢竟第一次嘛.行個d鐵索橋.
行個d超險嘎山路.而且.我行左一半,條褲,仲仲仲爆胎..哎..魚死啦..
行左一陣..只腳超痛..哎..林起就嬲拉.想吳爆粗都吳得啊..(阿東生日
個晚,只腳趾被某只鬼踢親.你媽西.同你好西熟咩.飲道醉鳩釃就米七行
過黎我到拉.痴住曬,同你有西可能阿.衣架好seo憎你啊.我會記住你個晚
對我做過咩傢,個次係你最後一次攬我.以後都無機會阿.死你就行七開啦.
中有亞.你踢親我啊,1句對五住都無阿.有西用啊你.成只西甘.你最seo叻米係我面前吹水.話你就話.中中意我.你媽個臭西,同你散個鎮,你點話我.點唱我啊? 扮曬蟹甘,好想以後吳洗見到你.見到我都想掉轉頭亞.)激動左少少.
哈哈.但係我只腳,真係好痛.有兩晚痛到我流眼淚亞.嗚嗚~~去完探險,就
肯定去漂流拉.哈哈,,爽阿..被起我上次玩個個.激好多..正好多.但係我啊
媽同我阿姨嚇倒傻甘制..哈哈..雖然玩個鎮只腳都撞到超痛.行路岌岌下.
但係都值得嘎.好玩瑪,如果有老公陪我就中開心.愛死你噢..發傻inG/..第二日.
去漂流之王--黃騰峽阿.一開始..我表弟就晤見拖鞋啦,笑死.~e兩日都好好玩.
好happy.最難忘個死人導遊唱歌.哇..’好聽’到不行.>_<.
兩日嘎.清遠の旅就甘結束啦.哈哈...............