2006-07-17 19:29:09aR.M!

好~

前晚.我一時之氣跟你說分開孓~
其實我非常的不捨得.我還非常的愛尓.
但我最怕人不理我.而你都做到這樣.
所以就說孓出來,而且還哭孓一個晚上.
好可憐噢.我以爲我倆就這樣完孓.

昨天.東哥生日孓.好多人一起幫他慶祝.
由於我跟你的事.我並不是很開心.
後來收到尓得短信.好高興.
我就知道你不會這樣扔下我.嘻嘻.謝喇~
後來.我還被逼做孓成功的女人.好噁心阿.
想起來都發噩夢.sh!t.
王偉峰.我告訴你.逃避不可以解決問題的.
媽的.以後你在這樣.我真的真的不理尓孓.哼~
希望你.真的沒有變.依然是以前的那個尓~~
經過這次.我想我們以後會更加的開心.哈哈~
我把你對我多的話,記在這.如果你反悔的話.
尓會死得很難看得~~>_<..


((((((我无改到Q密码吖...
我当你系我最爱既人.!
有时我真系5知道你嬲噶..
你比D时间我睇下..
你5好傻喇``5失败吖!
如果系甘我觉得我中失败过你!!
我成日都激嬲你..搞到甘`
都系我错!!!!!
我知道女仔发脾气好正常..
我无话5得..

我根本无甘淋过吖!!!!!!如果你甘睇我.
我无野好讲.我淋我对你既中意都5会少得过你.
你系第一个同我讲我愛你既人.
系第一个请我食咖喱鸡既人
系第一个帮我搓手指甲既人(除左我妈)
系第一个黎我屋屋既女仔
我同我自己讲`我一定会好好珍惜你!5比你受伤害.
古5到最后比伤害你既. 系我....
我5想我地散!
我地可5可以5散吖!我5想无左你 !!!!!!!!))))))))))

哈哈~~
7.16~
((~小蜜峰` 2006-07-17 19:42:57

哟~`当然.~`
我们D感情会越来越好``越来越sweet....
我爱你!我爱你!我爱你!我爱你!乘于-无限!!