2015-05-24 12:16:10Yi-Wei

[第6天]How Long Will I Love You

我還記得當初你姐姐的婚禮要製作影片

雖然不曉得為什麼找上了我

但在剪輯的過程中

都會幻想著以後我們是否也會碰到這一刻

牽著你的手 

許下著承諾

我會愛你多久

我想會是永遠

參加好朋友的婚禮

依然會想著我們以後會不會也會這樣

How long will I want you
As long as you want me too
How long will I want you

As long as you want me too 

你那時候也會這樣的假想著嗎?



How long will I love you(我會愛你多久?)
As long as stars are above you(只要星星持續在夜空閃爍)
And longer if I can(我會一直愛你)

How long will I need you(我會需要你多久?)
As long as the seasons need to(只要四季不停轉換)
Follow their plan(年復一年)

How long will I be with you(我們會在一起多久?)
As long as the sea is bound to(只要海浪不斷輕撫沙灘)
Our ship on the sound(日復一日)

How long will I want you(我會渴望你多久?)
As long as you want me too(只要你也渴望我)
And longer by far(勝過天長地久)

How long will I hold you(我會擁抱你多久?)
As long as your father told you(只要你父親告訴你)
As long as you can(你要多久就多久)

How long will I give to you(我會獻給你多久?)
As long as I live through you(只要我在你身邊)
How ever long you say(你說多久就多久)

How long will I love you(我會愛你多久?)
As long as stars are above you(只要星星持續在夜空閃爍)
And longer if I may(我會一直愛你)

How long will I love you(我會愛你多久?)
As long as stars are above you(只要星星持續在夜空閃爍)