2004-11-11 02:15:04Davyn

理學院...

今次真係好耐冇上黎lei~
上次本來想記返果晚ge事,
點知佢又down server~
不過...都好ge~~heee~~~~
希望唔會唔記得la~~><

返正題先~
今個禮拜都真係發生左好多事la,
first of all 就梗係超多ge assignment la~
fri. dead stot present+uga termpaper+ bio report.
星期一應林成莊...同chickane 都冇上到,
始終都係驚太多野做la,
雖則當時未firm post,
一眾大佬們又不停說我唔上sci fac.
但...點講好lei...
佢地實在太值得幫la~~><
quinny 同german 都好有heart 的樣子。
(不過german 原來p左mat....有d 擔心)
結果ivp左~
其實都有d 驚應付唔黎lei,
始終對住ge都係一班有料ge人~
霆鋒講得好, 根本佢地好多出到去都踩到大位,
但都寧願放棄出面d 莊黎sci fac.
真係好感動lei~~~~~
自問唔會係最好果個,
亦都唔一定會係付出最多果個,
但都希望做得稱職~
唔想其他人(特別係莊員, 對我難得地信任lei)失望~~~
最好當然希望三方面都balance 到,
不過如果唔得ge 話...hai...唔好問我,
我都唔知會點~><
擔心, 同時又期待未來一年~
相信一定會做得好開心lei~
(雖然可能真係吃力不討好, 但都會treasure 同一班咁好ge人合作ge機會)
真心話: 到目前為止, sci fac 係我傾過最有heart 有火ge 一枝莊!!
(exclude 崇慶la~)
今年一定要一洗頹名!!!!!
要下年d 人去傾sci fac ge 時候唔會再俾人話,
要人人都好proud 地話俾人聽佢係sci fac 人~~~yo~~~